torsdag 1 januari 2015

Årets första dag börjar ju bra, jag kunde inte sova under natten för jag hade ont i huvudet och hostade. så kände jag mig lite halvsjuk. (I alla fall mer än vanligt) när jag låg i sängen och funderade på om jag skulle sjukanmäla mig eller gå till jobbet och sprida smitta.
så valde jag tillslut att stanna hemma och kurera mig för engångsskull så lyssnade jag på vad jag behövde och inte på att mina kollegor på jobbet kommer nu få en tuff morgon bara för att jag bestämmer mig för att vara hemma. 

jag tror nog att min kropp säger ifrån nu, jag jobbar ju konstant känns det som både dag som natt och kväll så min kropp som ska bära mig genom livet får ta mycket stryk just nu.. 

men jag har fortfarande stort hopp på att 2015 kommer bli mitt år, för detta året kommer jag få mitt körkort i min hand..

Gott nytt år!!

Inga kommentarer: