onsdag 20 maj 2009

IDAHO 17 maj


I helgen som har varit, så har det varit HBT-GBG festivalen, och där mina vänner under den festivalen där hände det massor Under Fredagen så höll vi i RFSL Ungdom Göteborg en mycket Trevlig Ungdomslounge inne på VKM (världskulturmuseet). där invigningsfesten ägde rum.
blev lite ont om folk i loungen mot slutet så vi fick stänga och gick upp till Festen och tog hos en öl och åkte hem.

Sen under Lördagen så var det dags att stå på Järntorget där hände det inte så mycket var mest att dela ut info blad om Idaho dagen som skulle vara på söndagen så lördagen var rätt så seg i sig men ändå rätt så intressant.

Sen kommer vi till det stora IDAHO DAGEN den 17 maj. RFSL Ungdom Göteborg hade en manifestation som började från gustav adolfstorg till Götaplatsen. det gick hur bra som helst. vi var väll runt om kring 250 personer som gick upp för hela avenyn det var hur bra som helst.
jag höll tal var hur JÄVLA nervös som helst så jag fick ursäkta mig att jag kollade i pappret i hela tiden, men annars så gick allting som de skulle är fortfarande väldigt glad att det kom så mycket folk som de gjorde..

aja det var allt för mig
PUSS O KRAM
Malin H

Inga kommentarer: