tisdag 30 juni 2009

Jag går inte isär..


Shalaaabooomm..

åker till stockholm om en vecka, om en vecka lämnar jag GÖTEBORG för den staden jag föddes i där jag lärde mig gå och prata samt cykla aja Malin goes back to Haninge för att bo där tills den 5 augusti

Hemma hos min mormor som fortfarande behandlar mig som om jag vore 12 år som inte kan ta hand om sig själv, och tror att hon fortfarande kan bestämma över mig genom att tro att jag kommer att vara hemma till middagen som är klockan 17.00 för att senare sitta och spela yatzy med henne resten av kvällen.. men hon är snäll ändå min mormor trotts hennes jobbighet som man får stå ut med


har direkt ingenting planerat när jag är där uppe mer än att ha så kul som jag omöjligen kan det kommer bli hur bra som helst

det var allt
Puss o kram

Inga kommentarer: