onsdag 24 juni 2009

Stora Testet

Stora Sex Testet

Är du oskuld? nope inte direkt

haft sex med samma kön? yes Indeed
När hade du sex senast? Förra månaden kanske
Vem hade du sex med senast? ehhh! bara jag vet
Haft sex på offentlig toalett? inte vad jag vill minnas
Haft sex i duschen? Nej inte än
Kollat porrfilm? klart jag har..
Haft sex i snön? Nej snö är inte riktigt min grej
Haft trekant? ja klart jag har haft
När blev du av med din oskuld? när jag var 18år så jag lyckades hålla på den
Haft gruppsex? Beror på hur man ser på saken
Drömt sexdrömmar? klart jag har
Blivit påkommen när du haft sex? Det har jag blivit
Haft sex i en bil? Nej det har jag inte
Sugit av någon? Ja det har jag gjort
Slickat någon? Japp det med
Hur många har du haft sex med? 8 st
Fått oralsex? Yesboxish
Haft sex i någon annans säng? japp
Ångrat att du haft sex med någon? Aldrig finns inget att ångra
Haft sex på stranden? sand i häcken inte min grej
Vem tog din oskuld? det vet bara jag. ont som in i helvete gjorde det också
Har/haft kk? joda det har jag haft
Haft sex med någon annans flick / pojkvän? beror på hur man ser på saken
Tänkt på någon annan när du haft sex? kanske
Haft sex i någons förälders säng? det vet man aldrig säng som säng
Haft sex i sjö/hav/pool? Nej det har jag inte
Haft sex med någon kompis bror/syster? Nästan men det blev aldrig av
Somnat under sex? om jag har!!! är man trött så orkar man ju inte vara vaken
Haft sex när det är andra i rummet? Definationsfråga
Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv? ja det har jag haft
Varit med någon som är yngre än dig själv? självklart har jag det

Inga kommentarer: