måndag 31 augusti 2009

Fattig..




Idag har det varit en bra dag, för jag har jobbat 11-17.00 den sista dagen på denna månaden och jag får jobba det kan ju inte bli bättre med tanke på att jag har en stor brist på pengar och får ångest så fort jag äter upp min mat eftersom jag inte har råd att handla och vill helst inte låna pengar av någon för jag tycker att det skulle verkligen kännas som om man grävde ner sig själv i ett stort svart hål.

Jag kommer ju inte få någon lön i september heller så ångesten är ju verkligen på topp. men hoppas min A-kassa kommer igång snart så jag får hjälp därifrån, jag ska ju ha från a-kassan sen juni månad så jag håller tummarna på att dom är snabba och skickar ut, eller så får jag väll sälja min tjocktarm på den svarta marknaden i brist på annat.

men nej ska väll sluta klaga nu

//Malin

Inga kommentarer: