måndag 28 december 2009

Julafton

Julafton
Jag vaknade redan vid 10.30 denna fina Julaftonsmorgon, för att snabbt ge Katterna mat och sen åka iväg till Mamma för att äta julmat och ha julklappsutdelning. jag fick det jag önskade då jag var med och valde ut det jag ville ha bortskämd som jag är så blir jag inte nöjd med vad som helst, speciellt inte när mormor tänkte köpa en hello kitty pyjamas till mig på ullared då blev det ett bestämt NEJ. jag kan med stolthet säga att jag inte tycker om Hello Kitty och förstår inte hysterin av denna katt jag valde istället en fin blå tröja sen så fick jag även en blender en fin mixer så nu kan jag mixra allt och lite till. jag är nöjd med dagen, då jag senare firade en minijul med Willy, där jag tog med mig julmat och så kollade vi på film och drack julmust :D

Inga kommentarer: