lördag 6 februari 2010

I fell apart, but got back up again


Igår begav jag mig till Borås, min resa dit gick smidigt eller kanske inte.. det började med att vi stod still på Göteborgs Central i 10 minuter, för att ett tåg stod still på Lisebergs station, när vi väl var i rullning så gick det snabbt..
väl framme i Borås så hämtade Patrik och Willy upp mig, vi åkte hem till Patrik och åt tomatsoppa sen efter det så kollade vi på Film och åt choklad bollar.

och idag så har det varit en okej dag har gått en väldigt massa, besökt Nalles minneslund det var rätt så jobbigt fick blockera mina känslor vilket jag är bra på. men aja nu slipper jag i alla fall åka dit på ett tag.

sen efter besöket på minneslunden så väntade vi på bussen i ca 50 minuter. vi åkte in till Borås igen för att äta på max innan det var dags för mig att åka hem till Göteborg igen.

nu har jag tvättstugan. väntar på att den ska bli klar.

det var allt för mig
Malin

Inga kommentarer: