onsdag 10 februari 2010

Träning..!


Igår började jag med min träning. efter två minuter på en Cykel så trodde jag att jag var döende, men så testade jag löpbandet det gick dock bättre klarade 20minuter, det är bra för att vara jag som har en dålig kondition och har inte rört mig mer än när jag måste på FLERA år..

men ska tillbaks till Gymmet imorgon och då ska jag klara mer än 2min på cykeln samt mer än 20minuter på löpbandet. och på måndag ska jag träna mån-fred om jag orkar...

Idag har jag däremot inte gjort så mycket. fick ett samtal imorse klockan 10.00 när jag sov. men jag snäll som jag är svarade i telefon.. sen så satt jag vid datorn 11-17.30 sen åkte jag iväg till RFSL.. jag sitter vid datorn kanske alldeles för mycket. eeehh, ja kanske borde minska lite på mitt data sittande, ehm ja kanske man behöver ju datorn i sitt liv annars så skulle man ju bli galen till slut, man har ju ingen kontakt med omvärlden typ. i dagens samhälle så är man social så fort man sitter vid MSN eller facebook.

Facebook spelen är föresten helt jävla beroende framkallande, jag är helt besatt av 4spel nu Farmville, Petville, Café World och självklart bejlewed (stavning)

Det var allt för mig imorgon blir det Arbetsförmedlingen sen ska jag träna...

Inga kommentarer: