söndag 14 februari 2010

Uptodate..!


Helgens Uptodate.!

Idag var det ju RFSL Ungdom Göteborgs årsmöte, WOHOO det gick ju bättre än väntat, jag blev omvald till Ordförande, so i got the power AGAIN. det var ett bra årsmöte vi fick in nytt blod i styrelsen. jag får sitta ett år till, jag har ju trotts allt varit med sen 2006 så ja det går fort när man har det kul.

vad har man gjort mer idag, vart hemma hos mamma. som har ett sjukt barn hemma på 38grader Feber stackars liten. sen efter någon timme så lämnade jag mor och min Febriga syster och åkte hem, gjorde tacos åt tills jag mådde illa, men så värt det. kollade även på Melodifestivalen och blev besviken och nu sitter jag här vid datorn har tryckt i mig en chips påse trotts att jag för en stund sen mådde lika illa som en gris på ett spett..

Inga kommentarer: