torsdag 4 mars 2010

Girls don´t like BOYS.



Ber om ursäkt för bilden men jag kan inte bli snyggare direkt


Idag har jag gjort någonting som jag är väldigt DUKTIG på.. vara EXTREMT lat och prata i telefonen.. jag minns att jag gjorde kanske någonting vettigt imorse. det var nog att jag faktiskt gick upp ur sängen. klockan 7.45, skulle vara hos jobbcoacherna 8.30 det är tur att det är gång avstånd så man slapp ursäkta sig om att man var försenad.. hos jobbcoacherna så gjorde vi EHM ingenting satt vid en dator och sökte ''jobb'' sen gick jag och köpte Alkohol fick stå utanför systemet och vänta som den lilla alkisen jag är..

Sen efter systemet så har jag msnat och spelat Café World som en IDIOT..

nu sitter jag här och lyssnar på Good Charlotte, det är nostalgi så det bara skriker om det, det ger mig fina minnen,

Det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: