onsdag 17 mars 2010

life will smile for you



Någon dag i mitt lilla liv så kommer det ordna sig. jag kommer att hamna där jag vill, och när jag hamnar där så kommer det bli perfekt..


Snart är det helg.. vad som händer då. det vet man aldrig, jag kanske hamnar i en buske någonstans, eller så stannar man hemma har ju lovat mig själv att ha två vita helger på rad jag har ju en helg kvar och det är denna, så den stora frågan ska man klara det. klart man kommer att klara sig..

ska snart bege mig på en föreläsning som handlar om studier och ja tyvärr men sant så är dom obligatoriska.. och det suger ju GET.
sen ska jag till RFSL på Café kväll, det kommer bli kul, men känner egentligen bara för att ligga i sängen hela dagen och inte röra mig en meter. det är en sån dag idag..

Det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: