torsdag 1 april 2010

I go anywhere for you!


Nu har den sista snön äntligen regnat bort. nu vill jag inte se snö något mer. Hej då snö

Våren är här, det är fint med vår. om man bortser från äckelfåglarna som kommer tillbaks nu efter dom har flytt vintern. men annars så är det fint snart är det sommar jag hoppas på en varm sommar i år, då ska jag fan inte gnälla på att det är för varmt.

jag ska till Gekås nu på Fredag det kommer bli kul. undra hur många kronor fattigare jag blir.
nu är min pappa på besök. han kom idag så vi har handlat och gått runt i det lilla mölndal centrum som inte är så mycket och se, och så har min bror varit på besök också och ätit middag.
imorgon ska jag visa min far Göteborg, vad ska man visa liksom, vad finns det och se kanske ska visa han slottsskogen. den kan ju vara rolig att visa upp.

det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: