tisdag 11 maj 2010

HBT-FESTIVAL


Imorgon så startar HBT-Festivalen. det kommer att vara tält på Götaplatsen under hela helgen sen så kommer det även vara en massa annat som händer runt om i Göteborg. samt en parad nu på söndag. det kommer bli kul.

känner själv just nu en massa STRESS över allting, och vill inte veta hur otroligt trött jag kommer att vara imorgon under invigningsfesten.

nu tänkte jag skriva lite om min praktikplats. jag vet inte riktigt om jag trivs där längre, jag har börjat bli behandlad som ett barn och det tycker vi inte om istället för att lära mig saker så blir jag utskälld vilket får mig att känna mig som en idiot.
just nu så är jag bara väldigt trött på sättet jag blir behandlad på, det är nästan så jag har fått nog.. hade nog gett allt om jag varit anställd och visste om vad jag skulle göra när jag är där.

nej usch sängen nu, imorgon ska jag upp tidigt för att bege mig till praktiken, sen ska jag hem och duscha. sen bege mig till invigningsfesten. tack och lov att man är ledig på torsdag..

//Malin

Inga kommentarer: