tisdag 4 maj 2010

I was born to FAIL


nu har det gått Ca 4 Veckor sen jag började praktisera har skrivit upp mig på en månad till så jag har praktik tills juni månad sen vet jag inte. när ska man få en riktig anställning?? hade möte idag och dom tyckte att jag arbetade bra och fick bra kritik, vilket är ju positivt, det började en till praktikant idag som hade praktiserat i 9månader Fan vad jobbigt.
det får mig att tänka efter ska jag också praktisera i 9månader innan någon vågar anställa mig. om man sköter sitt jobb bra så bör man ju få anställning.
men skam den som ger sig jag ska fortsätta att praktisera tills jag ser klarhet.
jag är fortfarande ung har hela livet på mig att bli heltidsanställd man kanske inte bör gnälla men vad fan man är ju en FD Stockholmare det är sånt man gör det ligger i blodet

jag har inte tränat denna veckan heller än men det kommer väll, jag orkar inte efter jobbet känner mig helt slut

nu till Helgen är det RFSL kongressen det kommer bli spännande det blir flyg upp och sen flyg ner igen vi ska upp till landet någonstans över Stockholm så det blir väll till norrland

//Malin

Inga kommentarer: