måndag 17 maj 2010

Regnbågsparaden

Igår var det söndag.. och även den stora regnbågspromenaden. den var en stor upplevelse som man fick vara med om så mycket folk som gick. nej det var roligt, det var inte som jag trodde det skulle bli först som en kopia på Stockholm Pride blev det ju inte och det var ju tur det.

men nu är jag fortfarande Döende i min förkylning. håller på att tappa rösten men jag står på benen. har ringt försäkringskassan och sjukanmält mig. ringde även till praktiken.

men jag är just nu mellan trött och pigg någonstans där emellan..

det var allt jag orkar med just nu

UPDATE..
uppdatering av denna dag. fick idag reda på att min mormors tvillingbror har dött. han dog i fredags, anledningen att jag inte fick reda på det tidigare var för att jag hade HBT festivalen att ta hand om jag kan nog förstå anledningen, jag ska åka upp till Stockholm nu på Fredag och bo hemma hos mormor så hon får någon att prata ut med. det kan nog vara bra för henne att man åker upp, för att kolla läget och så ska jag även på ett ordförande möte i Stockholm så då får man passa på att besöka sin mormor.

sen har jag även besökt jobbcoachen och skickat in papper till Försäkringskassan så jag borde få mina pengar om några veckor, sen har jag även ringt runt en massa. och har en massa tankar i huvudet allt kom nu på en gång. och som vanligt så håller jag det inom mig tills jag själv spricker.. men sån är jag. Gråt är ett tecken på svaghet.


//Malin

Inga kommentarer: