lördag 1 maj 2010

Valborg och Student..!

It never used to hurt before it isn't funny anymore
Feeling so alone now,

Funny how you wish some way that you could die at the hospital


Igår begav jag mig till hålan Dingle, det var den värsta hålan någonsin, så fort man lämnade bussen så luktade det koskit överallt och så sålde dom kogödsel på Ica butiken då visste man att då var man på landet. och så var det även min brors student den lilla skitungen tog äntligen studenten efter alla dessa år man känner sig stolt som stora syster när man ser sin lilla 21åriga bror gråta av glädje, det var nästan gråtvarning, jag hade det i halsen men släppte inte fram någonting. trotts den eviga koskit lukten och att man fick se en och annan hästskit liggande i gräset så var det värt det.

Sen på hemvägen så träffade jag på Några vänner som skulle hem till mig på fest. det var en väldigt intressant fest om man säger så det var mycket som hände under kvällen men det var även trevligt.. mycket alkohol missbrukades under kvällens gång och så kom det mycket folk en helt klart lyckad kväll.

idag så är det Sticky som gäller, har ju aldrig varit där men har gått förbi några gånger i mina dar har ju ändå bott i Göteborg i 6år och aldrig varit där så man får väll se hur det är där.

det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: