fredag 18 juni 2010

västtrafik i mitt hjärta..?


IDAG fick jag en liten irritation, jag var smått road över att tåget var väldigt försenat imorse vilket gjorde att jag blev jätte stressad. jag skulle börja 7 tog tåget som skulle gå 6.25 kom tåget inrullandes på perongen då? NEEJ det gjorde det inte tåget kom in 6.50 helvettes jävla puckotåg som hade problem med vagnen i liseberg, jag kom ju då när jag började jag som tänkte att jag skulle ta det lugnt lite innan jag började.

men aja dagen gick i alla fall fort, sen var det vidare att hämta systern på dagis för vi skulle köpa glass, och jag skulle handla lite med familjen.

sen så har jag också varit i slottsskogen och grillat med Robin, det var trevligt nu har jag städat. och nu har jag rent omkring mig, jag är jättetrött blir nog en tidig kväll för mig

//Malin

Inga kommentarer: