onsdag 16 juni 2010

WALLLA


Idag så besökte jag lilla Frisören. och fick mitt hår avklippt, har en ny fin sommarfrisyr, som antagligen kommer att ha vuxit ut när sommaren väl är över.. Bilder på min nya FRISS kommer när jag får tillgång till familjens kamera igen..

idag har varit en hektisk dag, med en massa ståhej. träffade Isac vi åt Buffé, är fortfarande mätt efter den åt nog mer än nödvändigt det känns som om hela magsäcken vände sig ut och in så mätt blev jag..

sen var jag på RFSL, och skrev bidrags ansökan som egentligen skulle vara inlämnad den 1 juni men med lite strul och annat så fick jag ett nytt datum, och den satt vi i ungdom och skrev idag. Malin känner sig stolt över sitt arbete, även om jag känner just nu efter 4 år att bara lämna skiten och aldrig mer kolla tillbaks. men aja allt löser sig med lite våld vilja och vaselin..

sen började jag ju att Jobba i Måndags på ålderdomshemmet, det har gått hur bra som helst har hittills fått bra kontakt med dom gamla, ska jobba på Fredag också 7-13.00 så ja det kommer bli bra imorgon så kommer jag att vara på möte med mitt nya jobb ett informationsmöte då vi går igenom alla avdelningar..

nu är jag trött som ett svin

//Malin

Inga kommentarer: