torsdag 15 juli 2010

20:01 Malin blir 23


Idag är det ingen vanlig dag som helst eller jo för dom flesta kanske det är en helt vanlig dag. men inte för mig för idag så är det min födelsedag. för 23 år sen klockan 20:01 ploppade jag ut från min mor och ut föddes jag på 2460gram. och var 47 Cm lång.

Jag var ett enkelt barn som aldrig gjorde några hyss (i alla fall inga som mamma vet om) jag var ett änglabarn, som hade aktiviteter som gymnastik, Kör, Scouterna och fotboll jag ville testa på det mesta men jag slutade snabbt med mina aktiviteter.

Vem kunde tro att för 23 år sedan att denna Haninge Tjej skulle växa upp och bosätta sig i Mölndal som 17 åring nej det kunde ingen tro att skulle hända, åren går fort, fortare än vad man tror när man minst anar det så är man 60 och tycker att man har levt livet.
och har gjort en massa saker som man inte vet om nu att man kommer att göra vem vet vid 60 års ålder så kanske man har barnbarn förhoppningsvis så är jag barnfri ett tag till

Just nu så tycker jag att jag har ett bra liv med bra vänner, är ordförande i en förening som jag tycker om att vara aktiv i även om jag ibland blir trött på att vara med och önskar att jag aldrig gick med..

det var allt

//Malin

Inga kommentarer: