onsdag 28 juli 2010

BORÅS


Förra Helgen var det dags för att bege sig till Borås


när jag väl anlände till Borås så kan man ju gissa vad det gjorde JO Regnade det var ju mindre roligt. speciellt när man lämnade soliga Göteborg för ett regnigt Borås jag var ju mindre road över vädret men även roligt att spendera helgen med mina söta pojkar Patrik och Willy som gjorde denna helg någonting att minnas för resten av mitt liv

Vi besökte Borås Djurpark, och där fick man se två elefanter torrjucka mot varandra det var helt sjukt att se och ja det finns bildbevis på själva händelsen. sen fick vi även se två giraffer ha det kul med varandra. det var kärlek bland djuren, men det var en väldigt rolig dag inne på Borås djurpark, fick se en massa djur, och vädret höll sig det regnade inte en droppe på hela lördagen jag blev förvånad..

senare på kvällen när vi kom så blev det dags för grillning. haha ja någonting gick snett med grillen tog väll lite extra tid, fick senare ta till extra hjälp av ugnen för att få spetten klara.
men gott var det.

sen kom söndagen OCH GISSA vad det gjorde denna dag jo regnade, men söndagen var även den rolig och fin

sen har väll det inte hänt så mycket mer. eller jo en hel del har hänt under dessa dagar men ingenting jag känner för att skriva ner här

//Malin

Inga kommentarer: