tisdag 24 augusti 2010

bläh

kom idag hem från en vecka i Stockholm. det har varit en bra vecka, har inte gjort så mycket mer än besökt mormor träffat en kompis av alla mina 3 vänner jag har där uppe så det är ju bättre än ingenting.

nu känns det skönt att vara hemma men mindre roligt när jag såg posten och alla brev och räkningar som ska betalas denna månad blööhh, jag får leva fattigt en månad till men det är lugnt jag menar vad ska man med mat till? kommer antagligen inte ha råd att försörja mig själv denna månaden. men jag är van vid det,

imorgon eller senare sen när jag vaknar (har ställt klockan) så jag först ringa ett samtal till Carmel Pharma och fråga om dom anställer folk vilket jag seriöst hoppas, vill ha en inkomst i månaden så jag slipper gå och oroa mig varje månad om jag kommer klara mig eller inte.

så jag får hålla tummarna för mig själv imorgon...

jag har även en skaffat mig själv en Hobby haha.. jag ska börja pärla pärlplattor har under kvällen gjort två stycken känner mig stolt att jag för engångs skull har sysselsatt mig med någonting.

imorgon ska jag även träna för första gången på en månad, men förhoppningsvis så kommer det gå bra. får börja lite långsamt ska träna hela veckan jag ska ha magrutor till jul det har jag bestämt..

det var ALLT för mig

//Malin

Inga kommentarer: