måndag 13 september 2010

bitter...

har varit slarvig med att uppdatera min blogg. FYY MIG...

vad som händer och sker i mitt liv just nu är detta:
jag bokade en resa till Berlin nu i lördags över nyår WOHO det kommer bli roligt att för första gången någonsin åka utomlands i sitt liv om man inte räknar med Finland. Men i alla fall det är nog det största nöjet som händer i mitt liv just nu..

sen så har man kontaktat F-kassan och frågat dom hur det blir med mitt bidrag denna månad då det sänks pga att jag har jobbat. FY mig att vilja jobba men inte får för då sänks bidraget och dom säger att man tjänar på att jobba men tack och hej för det gör inte jag jag tjänar mer på att vara JA just det ARBETSLÖS det är ett skit system som jag inte förstår.. så dom väntar jag svar ifrån

ja nu har jag inget mer vettigt att skriva

//Malin

Inga kommentarer: