torsdag 23 september 2010

blubbeej


Tigers kycklingsstuds är ett hemskt beroende framkallande spel

är det någon mer än jag som inte kan logga in på facebook? jag kan inte ens få upp sidan och då känns det som att man missar en hel status uppdateringar ja det känns rätt att erkänna att man är beroende av facebook funkar inte facebook så är ens kväll rent ut sagt förstörd då kan man lika gärna gå och lägga sig. och innan facebook kom till världen så var det lunarstorm som förstörde ens vardag och även myspace.

idag har man varit duktig, jag har betalat små räkningar. samt sorterat räkningarna hade en massa räkningar som jag redan har betalat, hittade en räkning från juni detta året och den var det ju ingen vits med att ha i räkningshögen som ska betalas men har i alla fall betalat av två räkningar av 7 men på det är småsummor som jag kan betala med min lön som jag får på måndag då får jag 1100kr på kontot så då ska jag betala av 3 räkningar då det högsta beloppet på dom är 175kr sen när jag får mitt bidrag så betalar jag resterande 2 räkningarna. jag förstår inte varför räkningar kommer det var enklare när man var liten då mamma betalade räkningarna och jag tjatade om pengar.. det var enklare förr.

Inga kommentarer: