fredag 3 september 2010

MHM


Jag vet i alla fall vad jag ska rösta på!!!!


detta kommer att bli ett tråkigt inlägg det kommer att handla om hur jag mår för tillfället och vad det är som har gått fel i mitt liv så ja det kommer bli ett tråkigt inlägg..

Jag är en sån människa som håller mina känslor inom mig, mina känslor kommer ut när det väl brister och då brister oftast i tårar eller att jag står och skriker på någon hjälplös stackare som inte har någon aning om varför jag är arg. (det kanske kallas för att vara kvinna vad vet jag)

men som sagt det jag går runt och håller inom mig just nu är min mors flytt, jag tänker inte mycket på att min mor ska flytta det får hon jätte gärna göra.
det som gör mest ont är att jag inte kommer att få träffa syrran lika mycket som jag vill.

det är de som gör att jag mår dåligt. det är säkert en löjlig sak att vara deprimerad över, sen så kommer min bror bo här och bara det känns läskigt jag som är så van att bo själv hur ska det gå.. men man får väll bita i sura äpplet och ställa upp för sin familj.

det jag är rädd över är även att vad händer sen när dom väl flyttar kommer man sakta men säkert att sluta höra av sig? kommer det bandet som finns inom familjen att knytas upp vad vet man, går nog oroar mig i onödan..!

ja det var allt

//Malin

Inga kommentarer: