söndag 5 september 2010

kkkokj


så här såg min första knöl ut år 2007 nu har jag en ny knöl på både vänster handen och höger handen. Life is AWESOME det kommer bli 3dje gången jag opererar bort min knöl på vänstern och första gången på högern Läkarkostnaderna vill jag inte ens tänka på.. men ja livet är fantastiskt...


Jag var ute igår (ovanligt) det blev lite för mycket, har några få minnesluckor men minnet kommer tillbaks till mig lika säkert som min bakfullhet sakta men säkert försvinner. det enda jag inte minns är hur man tog sig från stigbergstorget till Vasaplatsen jag minns ju vad jag gjorde, men jag minns inte den delen konstigt nog

min dag idag har varit en blandning till att ha väldigt ont i huvudet. men jag förtjänar det. nu så har jag planerat att vara nykterist i en vecka eller två.

imorgon ska jag ju jobba. sen efter jobbet så ska jag träna. jag måste komma igång nu har 10kg övervikt att förlora. imorgon så börjar ju även biggest loser sverige och det kan man ju inte missa...

ja det var allt

//Malin


Inga kommentarer: