torsdag 23 december 2010

just nu så känner jag mig äckligt stressad av det mesta.. ska hinna med massor, ska handla julmat för i morgon, ska träffa vinka av Kim på Centralen växla in pengar för Berlin resan nästa vecka.
jag hoppas pengarna räcker, jag känner mig stressad över om jag kommer klara av räkningarna denna månad, jag känner mig stressad över allt. jag har till och med fått lite smått resefeber, jag vill bara sova bort denna dag,

idag så åkte mina brorsor till öland för att fira jul och jag väljer att stanna hemma och fira den med några av mina närmsta vänner nämligen mina pojkar Patrik och Willy.

jag pratade med mamma idag i telefon. varken Daniel eller Johan kommer få några julklappar i år och när jag frågade varför så säger hon om du följde med så skulle dom ha fått julklappar. sen lägger hon till jag bara skojade. jag vet inte om jag ska ta åt mig eller inte. det är ju inte mitt fel.
men aja skitsamma

//Malin

Inga kommentarer: