tisdag 7 december 2010


Russin är jätte äckligt jag förstår inte att man kan ha russin i sin deg när man gör lussekatter
man måste förstöra själva bullen för att få bort alla russin får man i sig ett enda russin så är hela dagen förstörd

idag är det tisdag, och idag har man varit ''ledig'' har tvättat samt städat min del av lägenheten. och så har man även ringt till ungdomsmottagningen för att boka ny tid. eftersom jag förra veckan fick vänta på mottagningen i en hel timme innan jag gick därifrån, men paff som jag blev så var min tid bokad denna vecka istället. så ja det hade ju då blivit ett missförstånd någonstans på vägen.

jag tänkte skriva lite om min helg också men det var den galnaste helgen på länge. jag tappade bort batteriet och luckan till min mobil. förstår inte hur jag lyckades med det. och det värsta med det hela är nog att desto mindre jag drack desto mer så påverkade alkoholen mig. det är nog inte riktigt så det ska fungera. det borde ju vara tvärtom tycker man..



det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: