torsdag 16 december 2010


Sammanfattning av idag.

jag gick upp 11:30 var fortfarande trött trotts att jag hade sovit i flera timmar, kan vara min förkylning som spökar med min kropp. men jag gick upp väckte bror min som låg och sov. sen så satt jag vid datorn i några timmar, pratade med mamma i telefon (som vanligt) skickade in en spontan ansökan för sjätte året nu, jag hoppas jag får komma till en intervju nu det hade ju varit superkul att komma till en intervju. sen har jag även besökt jobbcoachen och skrivit under papper sen efter det så besökte jag willy för att ge han sin efterlängtade present. vi diskuterade elefantbajs och hur vidare man gör hus på det i afrika eller inte. han tror inte på det och tyckte jag var helt sinnesrubbad när jag konstaterade att det gjorde dom visst.
sen besökte jag Pop The Cherry på lust, för första gången, det var väll rätt så okej, det är alltid roligt att träffa nytt folk.

nej det har nog inte hänt nå mer idag!

Inga kommentarer: