måndag 3 januari 2011


I don't know what's wrong or right
But I know what's worth a fight
The most radical thing is to do what your heart tells you to
'Cause I do assure you
That I do adore you

The Ark - The most radical thing to do

som vi alla vet så lämnar The Ark hos efter 20år som band men det är ju old news, det fick man ju reda på för längesen men som bearbetning tar lång tid.. kanske alldeles för lång tid för dom flesta men för mig så kommer The Ark finnas för alltid dom kommer aldrig att sluta i mina ögon.


idag så har man varit ute och vandrat hela vägen in till stan det tog mig ca 1 timme och lite till.. sen så tänkte jag gå hem igen, den tanken var ju fin, jag orkade inte direkt så jag tjuvåkte spårvagnen..

det var allt

//Malin

4 kommentarer:

Toni sa...

I've never listened to them, what are they like? At the moment I've got back into CKY and H.I.M

Malin sa...

I can put up a video with them on my blog so you can hear them :)

Cky was a long time ago

Malin sa...

now i have put up 4 the ark videos :) hope you enjoy them

Toni sa...

cheers love :) i will listen to them when I get home.