fredag 21 januari 2011

I onsdags så hade jag en diskussion med en vän som konstant kommenterar min kropp och får mig att må dåligt med mig själv. han kallar mig tjock säger till mig att jag har smala ben, smala armar men att min mage behöver bli mindre för att någon skulle vilja ha mig. detta får jag höra konstant. och i onsdags så pratade jag med han, jag sa till honom att om jag ska bli nöjd med mig själv så behöver jag inte ha någon som konstant kommenterar hur jag ser ut. hans svar på det blev om du nu inte är nöjd med dig själv så får du göra någonting så att vi kan bli nöjda med dig..

jag förstod inte riktigt vad han menade då min följd fråga blev men om vi nu är vänner så ska du väll acceptera mig för den jag är oavsett hur min kropp är byggd? då blev hans svar men jag är nöjd med dig det var ju inte det jag sa.. jag förstod ingenting så jag avbröt diskussionen eftersom den kunde hålla på förevigt och jag hade åkt hem argare än vanligt..

jag förstår inte hur man som vänner konstant ska hacka på varandra varför kan man inte bara acceptera varandra och skita i hur man ser ut.

nej nu orkar jag inte skriva med

//Malin

3 kommentarer:

Kiiimpa sa...

HAN ÄR PAAAAANTAD MALIN

Malin sa...

Jag vet han är inte riktigt rätt i huvudet.

Toni sa...

whaaaat?! A friend doesnt say that.
I know this was ages ago by the way, I'm catching up!