torsdag 3 februari 2011

Igår så satt jag på Cafét som jag gör varje onsdag kände mig ovanligt glad och positiv till allting men ja som vanligt så får en sån som jag inte vara glad och positiv utan jag ska alltid vara arg och bitter på allt och alla. är jag inte det så är det antagligen någonting som är fel. igår i alla fall när var allmänt glad och positiv så frågar en kompis mig varför mina skor låter som mycket när jag går jag ger honom svaret ja men det är för att folk ska höra mig när jag kommer, då svarade han jag som trodde det var jordbävningen som kom efteråt.

när man får en sån kommentar som denna så blir man ju riktigt ja vad ska man säga arg och bitter och tänker väldigt mycket på sig själv hur man ser ut kanske man ska gå ner i vikt och väga 45 kilo men då skulle jag säkert få klagomål på att jag var för smal.. jag tycker då att mina vänner ska vara nöjda med mig hur jag än ser ut, och sluta kommentera varenda jävla del av min kropp jag ser ut som jag gör så sluta gnäll för i helvete...............

Det var allt

//Malin

Inga kommentarer: