lördag 5 februari 2011

Igår var jag ute trotts att jag hade lovat mig själv att inte gå ut igår men så blev det så ändå.. sen så blev det en kaos artad kväll då jag insåg att jag hatar män som inte har några pungkulor som inte kan stå upp för sig själva jag avskyr män som är världens tofflar.. ja man kan säga att jag nu idag har blivit lite av en manshatare. nu kanske man kan fråga sig varför detta jo det kan jag säga er det är för att jag fick beviset igår att en viss man faktiskt är en toffel och faktiskt bör odla ett par pungkulor och faktiskt vara ärlig och stå för sin sak. men nej fan heller att han kunde det.

Sanningen kommer fram förr eller senare. och det är sant att din pojkvän är otrogen med mig och har varit det dom senaste 2 åren.. inte ens det kunde han erkänna igår utan stod och fjäskade som F*n för sin partner igår när sanningen kom fram. dom kan båda helt enkelt dra åt helvete..

Det var allt

//Malin

Inga kommentarer: