torsdag 17 februari 2011

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om, jag jag tänkte skriva om det tabubelagda ämnet SEX..

Jag förlorade oskulden när jag var 18år gammal, ojojoj jag var inte 15 som alla andra. sedan jag var 18år så har jag haft 10 olika personer det är ju inte så mycket på 5år som icke oskuld.

jag har aldrig varit den som varit särskilt intresserad av att förlora oskulden tidigt i livet. medans folk runt omkring skröt i skolan när man gick i nian hur många dom hade legat med och räknade hur många kondomer dom hade kvar. medans jag kände mer varför hetsa, man förlorar den när man förlorar den.

jag var ju självklart nykter när jag förlorade min oskuld, det hade ju varit hemskt annars om jag varit full och knappt mindes hur ont det faktiskt gjorde.
alkoholdebuten kan jag ta senare. med mina 10 personer som jag faktiskt har haft sex med så är det bara en som jag ligger med om och om igen, det har jag gjort nu i 2år med vetskapen att han jag ligger med är min bästa väns pojkvän, VA fan gör hon är hon inte riktigt knäpp i huvudet och riskerar en vänskap på det sättet!! nej jag vet att det jag gör är fel. men efter det hade gått ett tag så försvann skuldkänslorna,

alla dom andra som faktiskt finns med på listan så har jag lagt dom åt sidan och totalt ignorerad så rätt så patetiskt att man håller fast sig vid en upptagen kille och lämnar alla singlar ifred.
jag är verkligen inte perfekt, alla gör vi misstag, jag har bara tagit det några steg längre än vad jag borde ha gjort och jag borde ha slutat göra samma misstag om och om igen för längesen

det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: