lördag 12 mars 2011

Detta är mitt inlägg nummer 200. jag har skrivit 200 blogg inlägg det borde ju vara något stort så att säga!!! jag har ju ingen aning om vilka som läser denna mer än väldigt intressanta blogg men jag vet att enligt bloglovin så är det 2 personer som följer den.

nu tänkte jag bli som alla dom som tjänar multum på sina bloggar tänkte att jag själv kanske skulle börja bli miljonär på min blogg. eller jag vet inte jag kanske måste vara fjortis och ha kroppen som en vältränad 20åring jag vet inte.. men i alla fall nu när jag har orkat skriva 200 inlägg så borde det vara värt något..

nu väntar jag på spagettin ska börja koka upp sen ska jag duscha, och åka iväg till hisingen och göra den osäker för ikväll är det fest vill jag lova.


det var allt för mig

//Malin

Inga kommentarer: