onsdag 23 mars 2011


Jag har länge tänkt på hur jag egentligen Hamnade i RFSL Ungdom Göteborg. Jag var med och startade upp Ungdoms distriktet år 2006 då började jag som Vice ordförande, men ingenting hände under flera månader så vi hade ett nytt årsmöte då blev jag vald till ledamot jag satt som ledamot år 2007 och 2008 under oktober år 2008 så blev jag vald till Ordförande i Göteborgs distriktet och där sitter jag nu inne på mitt tredje år som ordförande, jag har under dessa 5åren förlorat en av mina bästa vänner (orsaken behöver man inte gå inpå) men även vunnit på det. jag har lärt mig så mycket genom att vara med i ungdom. jag har vuxit med ungdom, det är som mitt barn, jag har aldrig ångrat mitt beslut om att gå med i RFSL Ungdom, det har varit 5 underbara år och mer ska det bli..

jag har ingen aning om jag kommer sitta kvar som ordförande nästa år eller om det här kommer bli mitt sista år som ordförande.. vi får se om jag släpper ner min stolthet och släpper taget om något som jag håller så nära hjärtat

Det var allt för mig

//Malin

2 kommentarer:

Toni sa...

I never realised that. What do you do as chairman?

Malin sa...

I am the one that keeps everything under controll the one that signs all the papers and make sure that nothing goes wrong