torsdag 7 april 2011

Jag har som sagt aldrig haft ett förhållande så länge som jag kan minnas. eller jo det har jag när jag gick i 6an jag var 12 och han bad en tjej göra slut med mig för att han inte vågade själv jag tyckte det var rätt så fegt då men sen nu när man ser på det hur mycket stake har killar egentligen?

vissa av mina vänner (dom flesta är killar) kollar deras partners Facebook läser deras SMS, Mail OSV sen om dom läser någonting som dom misstänker kan vara otrohet nej då har dom inte pungen nog att ta upp det men dom hade pungen nog att hacka sig in på deras privatliv

är det så att staken försvinner när man är i ett förhållande blir man automatiskt en toffel? jag vet att så vill inte jag ha det i mitt förhållande om jag nu någonsin skulle skaffa ett.

jag är livrädd för att jag en dag ska vakna upp och ha ett förhållande där min partner inte litar på mig och är tvungen att kolla mina sms eller Facebook för att få reda på sanningen då avstår jag nog från allt som har med partnerskap att göra

Man lever bäst själv, man har sina vänner, man lever bäst som singel


Det var allt
//Malin

Inga kommentarer: