lördag 9 april 2011

okej nu har jag kommit hem, efter att ha träffat fina brita som smsade mig efter det att jag lämnade fina Kim, Emma (Kims Syster) och Isac,

det kändes bra att bara sitta på ett ställe och bara prata utan att behöva känna det där att man måste dansa för att nu kommer världens bästa låt nej utan vi bara satt och pratade om en massa så nu har jag den där må bra känslan i hela kroppen så som jag ska känna det jag har rätten till att känna

det går tydligen rykten om att jag är kär i fel person när ska denna person förstå att det inte är han jag är kär i utan ja det finns någon annan i mitt liv så sluta sprid sådana rykten

men samtidigt om det får dig att må bra så visst fortsätt så jag bryr mig jag vet vart jag har mig själv och jag vet vad som är sant eller inte dina små rykten kommer du inte långt med

jag menar ville jag inte vara ihop med dig när du var upptagen så vill garanterat inte ha dig nu när du är singel

så till alla som jag älskar tveklöst mycket förlåt men jag är inte kär i er jag bara älskar er som en vän bra att ha fått det sagt

//Malin

Inga kommentarer: