måndag 30 maj 2011

I can see the writing on the wall
I can't ignore this war
At the eh-end of it all
Who am I living for?

Idag har jag varit på stan och spenderat några timmar på RFSL, innan jag gick till Infocenter i nordstan för att köpa biljetter till HBTQ-Festivalen. men nej det skulle jag ju inte köpa där utan jag skulle ringa istället för att köpa dom där på plats, varför sa dom inte detta förra veckan när jag var på plats då? nej jag vet inte. detta stressar ju upp min onödighetsstress ännu mer, jag önskar att festivalen bara var över så man slapp detta. jag har inte sovit en blund i natt eller jo fyra timmars sömn fick jag. enbart för att jag låg och tänkte på allt som kan gå fel med festivalen.

jag hade Jonny blund inte på min sida inatt. han vill inte besöka mig helt enkelt. men aja snart är allting fixat till festivalen ska bara finslipa allt sen är det klart.

//Malin

Inga kommentarer: