fredag 26 augusti 2011


Idag har varit en bra dag. kom nyss hem från bio med Robin, och mina damer och herrar att ta med sig Robin på bio är som att ta med sig en tre åring, om man då bortser från att en tre åring har bättre hyfs. vi såg bridesmaides för dom som inte har sett den filmen kan jag bara meddela att gå och se den.

sen så har jag även agerat familjens dörrmatta. då min bror kommer att bo hos mig i en vecka (IM GONNA DIE) min bror förövrigt skrev dessa ord till mig på msn när jag frågade honom om han inte hade någon annanstans att bo så skrev han detta till mig ''AJA skitsamma jag får väll skita i jobbet och bo på gatan, ha det bra inte undra på att ingen vill va med dig din dryga jävel'' då har jag en sak att säga till dig bror min. Ditt jävla svin här har jag tillåtit dig att bo hos mig gratis under sommaren du lämnade min lägenhet med bajs på toaletten plus att du drack upp min alkohol. så vem fan har du rätt till att kalla för dryg jävel.. men som vanligt så ska jag ha dåligt samvete över detta. men ingen jävel ställer upp när jag väl behöver hjälp men så fort någon i min familj behöver någonting så vänder dom sig till mig, men fan aldrig när jag behöver det, så när kommer jag att sluta vara familjens dörrmatta??

//Malin

Inga kommentarer: