torsdag 15 september 2011

Idag har jag legat död i sängen från det jag kom hem efter att jag lämnade katten för kastrering tills klockan slog 12 då jag var tvungen att gå ner till arbetsförmedlingen för att hämta blanketter.

så från 12-14:00 så hann jag med att gå till arbetsförmedlingen skriva i blanketten gå till Affären och handla mat för att jag var för lat för laga mat idag har ju varit för duktig hela veckan nu men idag så fick jag nog och tappade lusten till det så jag köpte grillad kyckling och potatis sallad. jag hann även med att gå hem med det jag handlade igen sen att ta bussen för att hämta katten igen från veterinären min stackars katt blev av med pungen idag..

sen efter jag hade hämtat honom så har jag nu varit iväg och köpt presenter till honom han fick en klösbräda och en leksak som han gillade väldigt mycket sen nu på kvällen har jag sökt jobb på santa maria för jag har som mål att få jobb så jag kan söka lägenhet i Göteborg så jag slipper arbetsförmedlingen någon gång.

snart ska jag sova.. känner mig fortfarande döende i förkylning men imorgon är det Håkan på liseberg och det skulle jag inte missa för allt i hela världen. sen så ska jag också dela ut mina CVn imorgon runt om i stan och min finaste Kim ska hjälpa mig med det så jag inte ger upp mitt sökande efter jobb. vi får se hur det slutar..

Inga kommentarer: