måndag 19 september 2011

Idag har jag varit på gymmet fy fan vad man inte ville dit. Man var ju inte direkt pepp på att gå dit men fan skamm den som ger sig för till slut så gick jag dit. För dom säger ju att det är när man känner sig opepp det är då man ska dit för det händer lätt att man fastnar i den onda fällan där man ger upp och åker hem istället men ja ordet GE UPP finns inte i min ordlista det är det sista jag ska göra denna gång för nu fan ska jag ta tag i mitt liv för beach 2012 here i come

ska tillbaks imorgon igen. sen även på torsdag, sen så ska jag ta en vilopaus fram tills på måndag då det börjar igen. jag ska ligga inför hårdträning nu. man kanske ska ha som mål att springa Göteborgs varvet och ha det som mål hmm ja det går ju att fundera på...

men idag så har det inte hänt så mycket är på jakt efter ny lägenhet så jag lämnar nog snart Mölndal förhoppningsvis

//Malin

Inga kommentarer: