tisdag 20 september 2011

Idag så vaknade jag av ett sms från Arbetsförmedlingen där det stod att jag hade fått en förfrågan från en arbetsgivare, jaha vad trevligt tänkte jag och slog på datorn för att se vad det var för något. när jag väl är inne på Arbetsförmedlingens hemsida så kollar jag förfrågningar och så där står det Barnskötare i Malung sökes till våra 2 barn med en tredje på väg!!
vi söker dig som är med i ungdomsgarantin ngjlergnfujhbdkbgdjhvcfhh vart fan ligger Malung? och nej jag tänker inte börja praktisera för att en familj behöver hjälp med sina ungar.
när jag redan får betalt för att arbeta på Förskolor. Tack men Nej tack!!

så tack arbetsförmedlingen för att ni skickar detta meningslösa sms 9 på morgonen

idag så fortsätter jakten på jobb, ska snart iväg och söka hade en sån konstig dröm inatt att jag fick lägenheten på vårväderstorget så nu får vi hålla tummarna stenhårt på att jag får den också så att min dröm blir sann..

//Malin

Inga kommentarer: