söndag 18 september 2011

Igår var det fest, fy har nog aldrig haft det så roligt som jag hade igår. idag mår man ju mindre bra men det är de värt, jag lämnade sängen idag runt 18:30. det var längesen jag låg i min säng så länge haha jag vaknade första gången 11:00 som jag brukar göra. men sen när klockan började närma sig 13:00 så bestämde jag mig för att besöka sängen igen.

sen när jag klev upp ur sängen för andra gången så gick jag till affären och köpte mineral vatten och power king sen så har jag även lagat mat. idag så har det varit en bra dag med mycket vila precis som jag behöver. sen har jag även haft ett bra samtal med min mamma idag för första gången på länge så höll hon med mig, hon var på min sida för engångs skull vilket kändes bra..

nej nu ska jag kolla på TV.

//Malin

Inga kommentarer: