söndag 18 december 2011


Bilden är från i sommaren som tog slut så snabbt..

Har precis kommit hem efter att ha sett utsläppet från musikhjälpen. det var så fint.. har följt det slaviskt under veckan det har blivit lite som ett beroende har inte kunnat slita mig från datorn. men ja slutsumman blev 18104362kr då blir man ju stolt som svensk medborgare när man kan ge så mycket för Flickors rätt att gå i skolan.

har ju kanske inte helt följt det slaviskt heller var på RFSL mingel i fredags också vi fick in nya medlemmar samt även 1405kr i musikhjälpen.

men ja nu är denna vecka över imorgon börjar en ny dag. och då ska till RFSL och ta hand om mina ungdomar och gå igenom en massa grejs. sen ska jag även hinna med att träna och städa mitt hem

nu ska jag unna mig själv glass

//Malin

Inga kommentarer: