söndag 6 oktober 2013

Äter resterna av Chipsen och godiset som blev över från i fredags, inte ens en BH. kommer på min kropp idag utan idag får det hänga löst..

herregud vilken kväll det var igår. dagen började med Barnkalas. för min kompis lilla tjej har fyllt 3 år..

Efter barnkalaset så var man både hög på socker och barnlek kände mig mer död än levande och ville helst åka hem och sova för kvällen men så blev det ju inte.

för sen så var det vidare på Party och inte vilket party som helst utan Sexparty. till mina kära släktingar som har lyckats trampa in på min blogg så JA jag köpte en fin liten leksak...
Sexpartyt var riktigt roligt långt över mina förväntningar.
mycket trevligt det var riktigt lyckat.

Efter sexpartyt så skulle jag åka hem (VAR PLANEN). men det slutade med en kväll på Jazzhuset dom sista timmarna innan det var dags att bege sig hemåt som slutade med att jag ändå fick gå hem i vanlig ordning.

5:30 kom jag hem imorse. planen var att jag skulle sova på soffan hemma hos en kompis det var min plan. men sen så orkade jag inte mer och tänkte att nä jag går hellre hem och vaknar upp i min säng istället.. ENVIS som man är.

Idag så är det Plugg som gäller ska skriva om Panikångest en helt perfekt söndag.

KRAMEN

Inga kommentarer: