fredag 5 december 2014

Tänkte skriva lite om denna vecka som har varit en sorgsen vecka.. har nog aldrig varit så tankspridd som jag har varit under veckan men det kan man ju förstå.. 

Måndagen:
Jag vaknade tidigt kanske runt 3-4 jag gick upp och fick för mig att jag skulle färga håret, samt gå ner till Café Skåne och köpa en baguette. 
senare under dagen så hade jag även körlektion som gick väldigt bra även om man fick en tillsägning av att man borde ta tag i teorin nu.. 
jag passade även på att tatuera mig på måndagskvällen.. jag blev väldigt nöjd med min tatuering. 
det är en liten minnestatuering av människor som man har förlorat under åren. och att man själv står kvar på jorden. 

Tisdagen:
ja dagen innan begravningen av Ted. vad ska man säga kunde inte sova så bra under natten låg och vände mig och gav upp runt 5 så då gick jag upp. gjorde inte så mycket under dagen gick mest runt på stan och letade efter något som man kan ha på begravningen.. 

Onsdagen:
Denna dag kom med stormsteg.. dagen man aldrig trodde skulle få uppleva hände. denna dag var riktigt jobbig så fruktansvärd känslomässig och psykiskt påfrestande. men man lyckades ta sig igenom dagen ändå. 

Torsdagen:
Denna dag är den dagen då jag har börjat inse det som har hänt är faktiskt verklighet vaknade upp med obeskrivlig ångest utan att ha någon direkt anledning till det. chocken börjar väl lägga sig nu och man börjar vakna upp, när man egentligen borde ha insett det för längesen så känns allt fortfarande så oerhört overkligt att det finns inte. 
detta är ingen dröm utan det är verklighet och man måste börja vakna upp.. 

Fredagen:
Här är vi nu och klockan är 9:21 på morgonen och jag kom hem ca 7:45 och kan verkligen inte sova men jag måste för jag ska på läkemedelsmöte klockan 13:00 sen ska jag jobba natten.. kommer leva på koffein och socker inatt..






Inga kommentarer: