lördag 7 mars 2015

Nu har jag äntligen fått tummen ur och äntligen fyllt i rosetten på min tatuering som jag gjorde för ca 1 år sedan. , har även beställt stödstrumpor så jag kan överleva att jobba så mycket som jag gör utan att få svullna fötter. 

Jag har inte mått så bra under veckan. men ändå så kämpar jag vidare trotts att jag har fallit ner i dalen så försöker jag ändå att se en framtid även om det är svårt just nu så försöker jag ändå se ljuset i tunneln jag har mina mål och dom tänker jag slutföra, jag ger aldrig upp jag är en stark person, nu är det dags att klättra upp igen kommer sakta men säkert att krypa upp från dalen.
det får ta tid, livet är ingen dans på rosor man kommer stöta på motgångar längst med vägen. under mitt 27åriga liv så har jag lärt mig mycket med livet och jag kommer få lära mig så mycket mer och det kommer att komma mer motgångar men bakom varje motgång så kommer det en framgång.

Inga kommentarer: