söndag 21 juni 2009

I really dont Like you!


Jag har varit väldigt dålig att skriva i min blogg.. men nu så tänker jag inte glömma bort att skriva längre. kanske inte skriver varje dag men lite då och då kommer nog bli bättre än vad jag varit innan...

men i alla fall vad har hänt so far? jag varit nere i fiskäffaren vilket var ett stort misstag och bör bli hetrosexuell men inser snabbt att det aldrig kommer att gå. då det bor en bisexuell person i mig (till min familj som läser detta.. ja det är sant ditt barnbarn/systerdotter/dotter är inte hetro utan bisexuell)
det är faktiskt svårt att komma ut för familjen då man inte riktigt vet hur dom kommer att reagera. men samtidigt så orkar jag inte ens ta itu med det. så det får bli som de blir

vad mer har hänt....??!
Jag kommer åka upp till stockholm den 7 juli - 5 augusti så kommer vara borta i en hel månad fick ett sånt där spontanryck
så ni stockholmare ring mig om ni vill träffas. så slipper jag göra som jag gör varje år smsar alla och sen så ringer några...

aja det var allt för mig

kram och hej
Malin

Inga kommentarer: