måndag 22 juni 2009

Slottsskogen..!!!!!!


min dag började när telefonen ringde nån gång vid 10 tiden, det var en hemsk tid på dygnet då jag var tvungen att leta fram telefonen som låg gömd i soffan.. sen efter de samtalet så satte jag mig vid datorn (ovanligt) innan jag började att ta upp saker på vinden som tog mig en dryg kvart sen efter det så var jag lika svettig som en kossa som har sprungit fem mil..

tog en dusch.. skadade i tutten i duschen min tuttevårta kommer aldrig mer bli den samma för jag slant med rakhyveln på något konstigt vänster..

sen började klockan närma sig halv 4 då var de dags att åka in till stan och träffa Willy.
vi kollade på en massa djur såg älg men aldrig pappa älg vi båda blev besvikna och misstänkte att pappa älg hade rymt från honorna det var säkert en gay älg så det är inte så konstigt att den stack sen såg vi en massa renar, pingviner, sälar samt dom där som ej bör nämnas vid Namn fåglar stora fåglar som pelikaner och svarta svanar och andra konstiga fåglar...

sen så gick vi hem till Willy där vi hade det mysigt med Film vi såg patrik 1,5 vilket är en underbar film lite halvkul är den också..

sen så gick jag hem tog bussen när de var ungefär 20 minuter kvar att gå men det var en lyckad dag


Inga kommentarer: