onsdag 19 augusti 2009

Uppdatering av mitt liv




I Mitt liv händer inte så mycket förutom kanske eventuellt praktikplats som barnskötare jag ska dit och presentera mig imorgon 12.30 jag hoppas jag får det, det skulle vara hur kul som helst att göra någonting som jag tycker är kul..

sen har jag varit på festival i helgen Way Out West kom till Slottsskogen och hade artister som Glasvegas, My Bloody Valentine, Lily Allen mm.. jag skulle ha sett Glasvegas men bestämde mig för att bli lite full och se Europe istället på götaplatsen men dom var ju bra dom med. :D
Sen under lördagen så såg jag lite av my bloody Valentine innan jag bestämde mig för att åka iväg och äta kebab
kom tillbaks till Lily Allen som gjorde en väldigt bra spelning med Låtar som Fuck You och smile så briljerade hon som aldrig förr hon var helt klart den bästa upplevelsen detta året..

men vad har man gjort mer. man har sökt jobb på både Maxi, Willys, Systemet, Hemköp Mm


det var allt för mig

Kram
Malin

Inga kommentarer: